1 kwietnia 2012

Witam!

Witam serdecznie na mojej stronie.
Do tworzenia tej strony zbierałam się, hmm, żeby nie skłamać kilka dobrych miesięcy. Zastanawiałam się jak to 'ugryźć', czy warto, czy się spodoba, a jak nie to co wtedy? Czy moje przepisy będą przydatne, czy komuś w jakiś sposób pomogę, czy podołam ze stworzeniem strony, na którą miło się będzie patrzeć, która będzie sympatyczna, nieprzytłaczająca i pozytywna, doszłam jednak do wniosku, że przecież, nie dowiem się siedząc i obmyślając strategię;-)



Przejdźmy do sedna, moja strona będzie poświęcona oczywiście gotowaniu i o czerpaniu przyjemności, z tego co dla niektórych jest przykrym obowiązkiem.
Mam nadzieję, że strona będzie się sprawnie i szybko rozwijać, że powoli zacznę wprowadzać nowe, ciekawe dodatki, może nawet konkursy?;-)
Zaczynam od zaraz!


Pozdrawiam!;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skrobnij coś, nie wstydź się ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...