19 listopada 2012

Sałatka cezar z anchois i grzankami

Co tu dużo pisać - sałatka cezar,
zapewne wszystkim już dobrze znana.
Ja zjadłam ją pierwszy raz na urodzinach Mamuśki.
Sałatka prezentowała się kapitalnie,
a jak ją spróbowałam to moja gęba była w niebie!
Po prostu rewelacja!
Sałata, jajka, warzywa, fileciki anchois-
których z resztą spróbowałam po raz pierwszy i
pyszny nieznany mi wcześniej dressing.
Wszystko komponowało się rewelacyjnie,
a na dodatek te piękne złote grzanki,
które były zwieńczeniem całości niemalże jak wisienka na torcie!
Polecam, naprawdę, szczerze polecam!



Składniki:
  • 1 główka sałaty
  • 2 pomidory
  • 1/2 długiego ogórka
  • 2 jajka
  • 100g. anchois
  • 4-5 łyżek oliwy z oliwek
  • 2 kromki chleba
  • sól& pieprz

Jajka gotujemy na twardo,
studzimy i obieramy ze skorupek.
Sałatę myjemy i rwiemy na mniejsze kawałki,
ogórka i pomidory kroimy w plasterki.
3/4 filecików mieszamy z rozdrobnionym jajkiem i oliwą na pastę,
doprawiamy pieprzem i delikatnie solą.
Sałatę, pomidory, pokrojone jajko,
resztę filecików i ogórki układamy w salaterce.
Kromki chleba kroimy w kostkę i
smażymy na patelni bez dodatku tłuszczu na chrupiące grzanki.
Wierzch sałatki polewamy sosem i posypujemy grzankami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skrobnij coś, nie wstydź się ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...