10 sierpnia 2013

Fasolka szparagowa z bułką tartą

Czekałam na to cały rok! ;-)
Upragniona, wyczekana i pachnąca latem
fasolka z bułką tartą i masełkiem.
Przepis znany od x lat chyba w całej Polsce.
W upalne dni nie ma lepszego obiadu niż ta fasolka.
Można ją podać z ziemniakami i jajkiem sadzonym,
albo z jakimś mięsem, ale ja wcinam samą!
Tyle mi trzeba do szczęścia ;-)
Zółtą fasolkę można zastąpić zieloną.
To jest prawdziwa kwintesencja lata!
Zaczynamy!




Składniki:
  • 50 dkg fasolki szparagowej
  • 3 łyżki masła
  • 2 łyżki bułki tartej
  • sól
Fasolce odcinamy końcówki, myjemy i
gotujemy w lekko osolonej wodzie ok. 20 min.
Odcedzamy.
W garnku rozpuszczamy masło,
dodajemy bułkę, solimy do smaku i
mieszamy, aż wszystko się ze sobą połączy.
Fasolkę polewamy bułką na talerzu, 
albo od razu mieszamy w garze.


1 komentarz:

  1. Ale zgłodniałam. Aż mi w brzuchu burczy.
    Uwielbiam taką fasolkę ...
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Skrobnij coś, nie wstydź się ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...